4-08 - Reisverslag uit Paracas, Peru van familie Bruin - WaarBenJij.nu 4-08 - Reisverslag uit Paracas, Peru van familie Bruin - WaarBenJij.nu

4-08

Door: jente

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2016 | Peru, Paracas

Vandaag vroeg eruit 6.00 en daarna op weg naar Schiphol. Geen problemen onderweg gehad en mooi op tijd voor de vlucht. Toen zagen wij allemaal oranje koffers met een roodwitblauw randje, zullen waarschijnlijk bekende Nederlanders zijn. Toevallig zat koos van de film Toscaanse bruiloft er ook bij. Daarna hadden we nog ruim twee uur de tijd en gingen we lekker bij Starbucks koffie drinken met wat lekkers. Rustig gezeten en daarna rustig aan het vliegtuig in. Het verliep allemaal spoedig. De eerste vlucht tot Frankrijk was al heel snel voorbij. Toen stapten wij over naar een ander en groter vliegtuig, allebei van Air French. In Parijs was het wel wat langer wachten maar uiteindelijk optijd vertrokken. In dit grotere vliegtuig zat bij elke stoel een tv. Daarop kon je muziek, films, series, games en je vlucht bekijken. Veel mensen keken wat films, net zoals wij. Ik denk dat wij allen wel een stuk of 4 films hebben gezien. Het was alleen vervelend dat er af en toe Franse ondertiteling bijzat, maar je kom wel de gesproken taal kiezen, wat dus alleen Engels was. Soms was dat moeilijk te verstaan. Er konden wel 486 mensen in het vliegtuig. Verder verliep de vlucht goed en was het eten goed verzorgd en lekker. Wij kwamen optijd aan en gingen met de taxi naar het hotel, onderweg heeft de leider nog wat uitgelegd en verteld over Peru en de volgende dag. Eenmaal in het hotel waren wij allemaal erg moe, waarschijnlijk door het tijdverschil. We hebben een twee en driepersoons kamer. Allebei zijn ze lekker ruim. En het voelt nu al als vakantie.

• 05 Augustus 2016 - 21:08

Jolanda:

Hi Bruintjes,
    Goed om te lezen dat de start van jullie reis top is verlopen. Genieten maar van al het moois wat gaat komen.

Reisgroetjes Jolanda

• 05 Augustus 2016 - 21:40

Nico En Karin:

Wat zijn jullie snel met jullie eerste verslag vanuit Peru.
    Fijn dat jullie je op deze lange reis goed konden vermaken. Hopelijk zijn jullie snel herstelt van jullie vermoeidheid. Veel plezier samen.

• 06 Augustus 2016 - 08:25

Marijke Of Jacob Jan Blom:

Daar gaan jullie! De Reis gaat beginnen! Hopelijk is de jetlag snel verdwenen. Hier regent het deze zaterdagmorgen, bah, maar daar hebben jullie geen last van! Veel plezier daar, we kijken alweer uit naar de volgende berichten. Liefs.

• 06 Augustus 2016 - 09:00

Lonneke:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! nu heerlijk genieten. Marijke zei het al hier regent het. What else is new. xxx

• 06 Augustus 2016 - 09:38

John En Inek:

Heerlijk dat alles zo goed gegaan is en nu verder genieten. Hoe is het weer bij jullie?
    Dikke zoenen.

• 06 Augustus 2016 - 13:17

Ton:

"Een goed begin is het halve werk". Fijn dat de start van de vakantie prettig en probleemloos verlopen is. Dan gaat de rest vast ook een groot feest worden. Have fun, but be careful.

• 06 Augustus 2016 - 19:01

Tinij Van Dam:

leuk dat we dit bericht kunnen ontvangen
    geniet er lekker van
    groetjes vader en moeder van dam.