4 augustus - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu 4 augustus - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu

4 augustus

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

04 Augustus 2009 | Aruba, Oranjestad

Na een koude nacht, de airco stond niet goed, hebben we eerst lekker ontbijt gehad. Ook hele gesprekken met Rienke(de eigenaresse) gehad. Er zijn hier ook twee mensen met wie Rienke straks wat opp wil zetten en die hebben een zoon Mitchel, daar spelen de meiden mee. Lekker een senseootje gehad. Dat kan je altijd pakken. Later zijn we op stap geweest. Even langs de school van de dames, ons huis en bleu village waar we ook gewoond hebben. Daarna zijn we zijn boodschappen gaan doen. We weten hier natuurlijk meteen waar we moeten zijn. We hebben een lekker klein autootje, maar komen zo overal. Na de boodschappen samen wat gedronken de de kinderen zijn gaan zwemmen. Wat wil met zo'n mooi bad. We probeerde marjan te bellen, maar dat lukte niet. Maar even later stond ze voor ons. Heel leuk aangezeten en afgesproken dat we vanavond samen uit eten zouden. Einde van de middag hebben we allemaal nog even gezommen. Om 6 uur richting Marjan. Ze heeft een heel kleinappartementje, maar wel heel knus. Ze had voor de kinderen een kadootje gekocht, geweldig. We hebben samen even een borrel gedronken en zijn daarna naar BIngo geweest. Daar hebben de kinderen kipsate of poffertjes gegeten en wij zaten aan de varkenhaas stroganoff. heerlijk was het. Nog even een ijsje toe. Dus we waren laat thuis. de kinderen meteen te bed. Ik ben later nog even onder de sterren hemel gaan zwemmen, heerlijk. En mooie dag.
Groetjes aan allemaal en dankje voor de berichtjes maar weer.

• 04 Augustus 2009 - 14:10

Shirley:

doen jullie nog ff een ontbijtje bij Moomba beach?

Gr. Shirley

• 04 Augustus 2009 - 15:08

Opa John En Oma Inek:

Hoi allemaal. Zo heb je wel drukke dagen, maar wel onwijs leuk al dat oude bekende. Wisten Milou en Jente het zich nog te herinneren en weet Zino het nog allemaal? Wij hebben op googleearth weer gekeken waar jullie zitten en het wordt weer aangegeven. Wij schilderen hier voort aan het huis en donderdag gaan we met Cees en Tiny fietsen om en nabij Limmen, het wordt dan 30 graden dus veel te warm om te werken. Geniet nog maar lekker van alles en dikke zoenen.

• 04 Augustus 2009 - 18:41

Opa En Oma V.Dam.:

Even weer een berichtje.Danga ik nog even naar buiten.Wat leuk om alles weer te zien waar jullie toen waren Dat geeft wel een vertrouwd idee.Jullie komen straks nog vermoeid terug.Wij hebben het druk met de groenten Verder vele groetjes en kusjes Doei.

• 04 Augustus 2009 - 22:10

Karin:

Als jullie straks weer terug komen zijn de dames te moe voor huttendorp. Of hebben jullie dan zo'n goede conditie van al dat zwemmen dat jullie daar geen problemen mee hebben? Nou we zullen zien. Onze vakantie is nu ook begonnen. Groetjes van hier.