laatste paar dagen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu laatste paar dagen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu

laatste paar dagen

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

07 Augustus 2009 | Aruba, Oranjestad

donderdag 6 augustus
Vanmorgen zijn we na de koffie richting Arie kok gegaan. Daar hebben gekeken bij het nieuwe info centrum en alle andere stukken van de verharding die Ze gemaakt hebben.Daarna zijn we naar het strand geweest bij Arashi beach. Even lekker gezwommen. Het was een beetje bewolkt helaas. Rond 4 uur zijn we terug gegaan en hebben Martijn gebeld over hoe laat en waar we moeten zijn 's avonds. Hierna nog even afkoelen in het zwembad. Om 6 uur gingen we bij B55 eten. Daar kwam martijn van MNO ook met zijn vrouw en twe dochters van 4 en 5. Ook kwam Chyril later. We hebben heerlijk gegeten en leuk gepraat. ze hebben eerst ook nog in ons huis gewoond. Ze wonennu in een luxer huis, maar hebben wel heel veel spullen meegenomen. Ook hebben ze ook veel problemen gehad met Gert. Dit had tot gevolg dat we hele goeie gesprekken hadden. Het werd laat.Ook kwamen we nog iemand tegen van bleu Village, Christa. Even leuk gepraat. Om half 11 waren we thuis. Zino gauw naar bed en wij nog even zwemmen. Ook de sleutel van de auto ingeleverd, want morgen rijden we niet meer.
Vrijdag 7 augustus
Ja de laatste dag vandaag. Vanmiddag om 4 uur moeten we alweer om het vliegveld zijn. Vandaag dus nog evenlekker relaxen, veel zwemmen dus. Ook nog even de koffers inpakken.Even kijken of alles erin kan, met wat we allemaal gekocht hebben. Ik denk dat het wel lukken gaat. We hopen op een goei vlucht terug met Martinair. Ons vliegtuig vertrekt om 17.55 vanuit Aruba en gaat dan eerst door naar Curacao. Rond 11.40 komen we dan morgen op Schiphol aan als we geen vertraging hebben.

• 07 Augustus 2009 - 14:42

Opa John En Oma Inek:

Ja, ja dan toch nog een reactie van Opa. Oma is aan het strijken bij een temparatuur van rond de 30 graden en zweet zich rot.
    Volgens ons hebben jullie een grandiose vakantie gehad. Het zal wel weer even wennen zijn in Nederland. Hoewel.....het weer is hier al die tijd ook redelijk geweest. Als jullie aankomen is het naar verwachting rond de 21 graden.
    Enne.....lezen wij tussen de regels door dat jullie bloed weer begint te kriebelen voor een nieuw avontuur in de caribean nu die luizebos van een Gert het hazepad heeft gekozen?
    De verslagen en bezoeken van Sven met Zino aan de projcten wekken deze indruk. Het lijkt er op dat jullie weer aan het kwartier maken zijn. Of zijn jullie de toekomst van Zino aan het zeker stellen met een topbaan in de weg en waterbouw?
    Wij horen het wel.
    Goede reis en dikke zoenen en knuffels van Opa en Oma.

• 07 Augustus 2009 - 20:07

Opa En Oma V. Dam.:

Zo dus morgen weer thuis Het zal wel weer vreemd zijn Maar misschien wel weer lekker in jullie eigen bed slapen.Nou een goede reis toegewenst en dan spreken we elkaar wel weer.Groetjes en kusjes van Opa en Oma.