weer thuis - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

09 Augustus 2009 | Nederland, Opmeer

Vrijdag 7 augustus
Vanmorgen uitgeslapen en rustig ontbijten.
Daarna de kamer opgeruimd en de meeste dingen in de koffer gestopt. Met zijn alle lekker zwemmen en rustig genieten van de laatste vakantie dag. Rond 1 uur even wat soep gedaan. Om half 3 zijn we gaan douchen met de bedoeling dat we om 3 uur een biertje zouden doen, maar toen kwam Rienke. Ze zei dat het heel druk in de stad was en dat we meteen weg moesten. Dus de laatste dingen gauw in de koffer, Milou afscheid nemen van haar kanjer en weg wezen. Op de luchthaven konden we ons al inchecken. De vlucht had een half urr vertraging. Op Reina Beatrix(de luchthaven)even nog wat gedronken en toen op naar de gate. Je moet meestal door veel controle's. Na alle controle's konden we uiteindelijk aan boord. We kregen even wat te drinken en toen op naar Curacao. DAar moesten we het vliegtuig weer uit en een rondje lopen, controle's en het vliegtuig weer in. De reis verder verliep wel goed, alleen Martinair hé. Er waren geen koptelefoon genoeg voor de radio/persoonlijke video, tekort kindermaaltijden (Dus onze meiden hadden weer niets), onvriendelijk persooneel en weer geen gratis drank, extra snacks en zo. OOk kwamen we later op schiphol aan. Na ook daar alle extra controle's en het ophalen van de koffer konden we net de treinvan 13.12 halen. We waren om 2 uur in Hoorn en daar stond onze taxi klaar. Thuis meteeen maar weer wassen, want ja op zondag moet ik weer werken.
Het was al met al een zeer fantastische vakantie.

• 09 Augustus 2009 - 19:22

Opa John En Oma Inek:

We zijn blij dat jullie heelhuids thuis zijn en dat alles goed is gegaan. We hebben genoten van de verslagen en de berichtjes terug van iedereen. Dit is een unieke manier van kontakt houden met elkaar in de vakantie. We hopen dat jullie geen last hebben van een 'jetlag'. Sven en Angela werkze weer en kids....tot maandag: huttendorp, whoepie. Oja, Zino de appels moeten van de boom voor de appelmoes, mooi klusje voor ons. Groetjes en dikke zoenen.

• 10 Augustus 2009 - 08:50

Shirley:

en weer veilig thuis lekker hoor!