4 en 5 augustus - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu 4 en 5 augustus - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu

4 en 5 augustus

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

06 Augustus 2009 | Aruba, Oranjestad

dinsdag 4 augustus
Vandaag zijn we richting de noordkant van het eiland gereden. Even bij California Lighthouse gekeken. langs de kust naar beneden. Daar waren nog stukken afgezet voor de schildpadden, die daar eieren hadden gelegd. Er is veel strand bij gekomen. Aruba wil een eiland worden met de mooiste standen van de wereld. Het zijn ook echt mooie stranden. ook even gekeken bij het nieuwe winkel centrum ij de lowe en high rice hotels. Ziet er erg mooi uit. Hier heb je wel alles met toeristen prijzen. Weer terug bij het huisje zijn we even gaan zwemmen. Om 14.oo zou Sven opgehaald worden bij Tanki Flip door Chyril. Wij dames gaan lekker de stad in. Sven heeft samen met Zino weer al het werk gezien van MNO op Aruba. OOk even een goed gesprek gehad met Chyril over Gert enzo. Wij hebben veel spijkerbroeken gekocht. Ze kosten hier niet zo heel veel. We konden alleen geen mooie slipper voor Milou vinden. Rond half 6 waren we terug en even later kwammen de mannen ook. Even lekker aan gezeten en een leuk gesprek gehad. Uit eindelijk zijn we nog even bij Linda's uit eten geweest. Ik had zelf een heerlijke pizza en de rest een hele grote pannekoek.
Woensdag 5 augustus.
Vandaag eerst even de stad in voor wat leuke souveniertjes. Ook even een kado voor Remon gekocht, want die wilde wel wat uit Aruba voor zijn verjaardag. Nou jongen we zijn geslaagd hoor. OOk vonden we mooie slippers voor Milou. Daarna zijn we doorgereden naaar Baby Beach. Daar is het nog steeds heel mooi. Sven heeft daar gesnorkeld met Milou en later met Zino en Jente. Er waren weer hele mooie vissen te zien. We hebben er heerlijk gezommen en rond vijf uur gingen we richting de stad. Daar hebben we gegeten bij de Taco Bel. Dat was weer erg lekker. De kids vonden vooral de speeltuin geweldig.Om half 7 zijn we weer naar het strand gegaan, maar dan bij het hotel Westin. Hiier gingen we voorheen ook altijd zwemmen.Milou had hier ook zwemles met school. Daar hebben we naar de zonsondergang gezien. Helaas was het een beetje bewolkt. Nog even nagezeten en toen maar terug naar huis, want ze wilden ook nog even in het zwembad met Mitchell. Dus thuis nog even zwemmen, douchen, drinken en naar bed.
Ayo

• 06 Augustus 2009 - 19:38

Opa John En Oma Inek:

Leuk al dat oude bekende. Spijkerbroeken heb je hier nog niet nodig, het was vandaag zelfs een keer 34 graden. We hebben gefietst dus onwijs warm.
    Nog heel veel plezier de laatste dag en tot zaterdag, we wachten op jullie belletje. We wensen jullie een heel goede reis. Dikke zoenen.

• 06 Augustus 2009 - 20:49

Opa En Oma V. Dam.:

Hier een kort berichtje van ons Cees is net even weg. Maar ik wilde toch even kijken of er een bericht van jullie op stond.En jawel daarom even een woordje van hierIk vind hethier heet genoeg hoor.Maar als jullie terugkomen zou het minder warm zijn.Nu nog even de douce door en dan maar weer naar bed.Groetjes en kusjes van Opa en Oma.