3 augustus - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu 3 augustus - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van familie Bruin - WaarBenJij.nu

3 augustus

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

03 Augustus 2009 | Aruba, Oranjestad

Ja we zijn in Aruba heel vertrouwd, een beetje thuis komen. Maar ik begin maar even met het verslag van gisteren. Ook zal even de groeten doen aan Rienke voor je Shirley.
zondag 2 augustus.
Vanmorgen werden we wakker van getik op het raam. Het van half 7 's ochtends. Het was onze chauffeur, hij dacht dat we 's morgen weg moesten, een misverstand. Toen vertelde hij meteen dat we om 12 uur uit het huisje moesten, maar hij had wel een tijdelijk ander huisje. Ook hd hij een nummerbord mee van Bonaire. Van slapen, kwam weinig meer. Dus we zijn eerst maar even gaan eten en daarna alles inpakken en kijken wat we vandaag nog nodig hebben. Na de koffie zijn de kinderen gaan zwemmen en wij verhuizen. We hadden een studio, maar wel met veel luxe. Verder hebben we deze dg rustig aan gedaan. Wat warm gegeten en lekker gezwommen. Om 5 uur onze auto ingeleverd en nog een biertje gedronken. De meiden hebben afscheid genomen van Senna, Mex en Rian. Ook even wat foto's genomen. Om 6 uur kwam Hose ons halen, wat vroeg maar ach. Op het vliegveld Flamingo was het erg rustig. We konden al onze boardingpassen ophalen. We hebben meteen ook de immigratie formulieren gevraagd, zodat we ze in konden vullen. Dit is altijd een heel werk. Even wat gedronken en gegeten. We gingen weer met een klein vliegtuigje mee van 17 personen. Op Curacao landen wena een kwartiertje en daar moesten we uitstappen en door een douane. toen een stukje lopen en we konde hetzelfde vliegtuig weer in, door naar Aruba. Op Aruba was het bij de douane toch nog weer een heel gedoe, daar we hier gewoond hebben en nog in de computer stonden. maar na een tijdje was alles toch geregeld. Gelukkig stond Rienke ons op te wachten en konden we zo met haar mee. De kinderen zijn super enthousiast over de plek waar we nu zijn, vooral het zwembad, maar ook de 6 honden die er nu rond lopen. We hebben even wat gedronken en zijn daarna gaan slapen.De rest volgt in het volgende verslag.
Ayo allemaal

• 03 Augustus 2009 - 18:19

Opa En Oma Van Dam.:

Zo ik heb het weer even doorgenomen.Straks ben ik er goed in thuis en dan is het weer over.Dit was wel weer een goede les En dan weer vele groetjes en vele kusjes Opa en Oma.

• 03 Augustus 2009 - 18:47

Marijke:

Ik had vanmiddag nog gereageerd op dat andere bericht, maar die is dus niet aangekomen... Vreemd..?

Nou ja, lekker even het 'thuis'-gevoel op vakantie dus. haha Ben erg benieuwd naar de foto's! Je kunt er via deze site ook al 10 op zetten hoor! Maar goed, anders komt dat wel weer als ik terug kom uit Hongarije de 19e!

Groetjes Marijke

• 03 Augustus 2009 - 19:21

Opa Johen En Oma Ine:

Hoi allemaal, We zijn blij dat jullie weer goed aangekomen zijn. Geniet maar lekker van al het bekende en we horen wel wat jullie allemaal bezoeken. Dikke zoenen en dit keer heel veel knuffels erbij.

• 03 Augustus 2009 - 20:26

Karin:

Laatste eiland. Dus het eind van de vakantie komt in zicht, dat is toch wel jammer als ik jullie verslagen lees. Veel zwemplezier en nog een paar hele fijne dagen. Groetjes

• 04 Augustus 2009 - 14:08

Shirley:

6 honden????
    dan heeft ze aardig uitgebreid, dat wij er waren, had ze drie honden, naja wel gesjellie!

dikke doei