1 aug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 1 aug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

1 aug

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

02 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Het is alweer zaterdag. Wat gaat de tijd snel. Vandaag zijn we weer naar het national partk Washington Slagbaai geweest.We hebben nu de lange route gedaan. Weer veel gezien. Inhammen in zee, kleine stranden, veel cactussen, en andere bomen en ook veel hagedisssen. Bij een kleine poel kwamen we ook weer leguanen tegen. Eentje kwamheel dicht bij Zino, maar Zino bleef gewoon staan. Toen hapte de leguaan naar Zino, gillen dus. Vanaf nu vindt Zino het geen leuke beesten meer. Op een klein strandje heeft Sven nog gesnorkeld. Later kwamen we op een groter strand met mooi wit zand. Daar hebben we allemaal weer gezommen en Sven weer gesnorkeld. Het was er weer erg mooi. Terug bij het huisje natuurlijk weer zwemmen. De meiden mocht na het eten ook nog even. Er was alleen een mevrouw die dicht bij het zwembad zat die erg boos werd en de meiden en drie andere kinderen (senna,mex,en rian) eruit stuurde. Ook moesten ze hun moeder halen. Ik er dus heen.Ze vond dat het om acht uur stil moest zijn, nou staat dat nergens. Ook mochten ze niet alleen zwemmen van haar. Ik ben dus even bij de kids gebleven en ze hebben nog gezwommen. Er kwamen toen een paar jongens en die maakte heel veel herrie met bommetjes enzo. De kinderen in ik natuurlijk lachen. toen kwam die vrouw natuurlijk niet, zal ze wel niet durven.

• 02 Augustus 2009 - 13:54

Shirley:

Zo he, ik ben de eerste met een bericht, dat mag wel in de krant! Nou tot volgende week, groetuh!

• 02 Augustus 2009 - 13:57

Shirley:

Nou knal er nog ff een bericht tegen aan, dan lijkt het alvast wat!

groetjes aan Rienke!

• 02 Augustus 2009 - 14:00

Shirley:

en we hebben een hoop bij te kleppen, maar dat komt wel als jullie weer terug zijn. Nou dit is echt de laatste!

• 02 Augustus 2009 - 17:02

Jacob Jan:

Hey!

Dat was leuk bij het zwembad, jullie hebben zeker hard om gelachen. Dat Shirley als eerst een bericht heeft gestuurd mag zeker in de krant!

Groeten uit Spanbroek.

• 02 Augustus 2009 - 18:38

Opa John En Oma Inek:

Jullie zitten nu in Aruba, we hopen dat de reis goed verlopen is. Inderdaad de tijd vliegt enne Zino....niet meer in de leguanen knijpen!
    Sommige mensen kunnen nergens tegen,die vrouw kon vast niet zwemmen. In Aruba weten jullie het zwembad en het strand al te vinden, heel veel plezier met zwemmen en snorkelen. Groetjes en dikke zoenen.

• 02 Augustus 2009 - 18:49

Opa En Oma.:

Zo dat was al weer vlug bericht.Ik dacht even nog kijken of er berichtjes zijn en toen zag ik he al weer een berichtje van Angela.Wij hebben vandaag gefeest in Opmeer.En daarna naar Remon op verjaarsfeest.Verder weer vele groetjes van ons.Opa en Oma van Dam.