29/30 en 31 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 29/30 en 31 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

29/30 en 31 juli

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Woensdag 29 juli
Vandaag zijn we al vroeg ons bed uitgegaan, want we moesten om 8.15 aanwezig zijn bij de mangrove toer. Eerst kregen we uit leg over de rode, witte, grijze en zwarte mangrove bomen. Daarna moesten we in de kano. Jente met Sven, Milou en Angela en Zino bij Ineke, de begeleiding. We gingen door een smal stukje varen. Daar waren heel veel muggen. Ze staken zelfs door je t-shirt heen. Heel vervelend. Het was een mooie kano tocht met veel uitleg. Ook hebben Milou,Jente en Sven een stuk gesnorkeld tussen de mangrove wortels. Het was een hele mooie ochtend. We zijn daarna weer terug gegaan naar het huisje en hebben lekker gezwommen in het zwembad. De meiden hebben zelfs ’s avonds nog even gezwommen. Daarna hebt ik voet reflex gedaan en dat vonden ze heerlijk. Ze zijn toen ook meteen gaan slapen i.p.v. dat het elf uur werd.
Donderdag 30 juli
Vandaag zijn we eens tuk gaan rijden richting het Gotomeer. Het is een heel groot meer in het noord/westen van Bonaire. Erg mooi om te zien, met meerdere flamingo’s. Daarna zijn we naar de kralendijk gegaan om slippers voor Zino en Jente te halen. Bij Zino gingen zijn oude slippers steeds stuk en die van Jente waren al stuk. Daarna zijn we even gaan zwemmen. Sven zou samen met Dion van MNO een rondje gaan rijden, maar dat wordt nu morgen. Het is een tijdje erg bewolkt deze middag en het begint zelf even lekker te regenen. Helaas koelt het hierdoor niet af, dus het blijft erg warm. Einde van de middag wilde de kids weer graag zwemmen. Zino springt steeds in het water en gaat dan regelmatig kopje onder, maar vindt het geweldig. Hij zet nu zijn zwembril op en ziet onder water. Dus hij springt er in en blijft met zijn gezicht in het water en zwemt dan een stukje. Ook de meiden genieten geweldig, ze spelen in het zwembad met een meisje, Senna genaamd. Zij zit hier drie weken op het park.
Rond vijf uur gaan de meiden met Senna en haar ouders en broers mee om te vissen. Ze komen op half 8 terug en moeten dan nog eten. Maar ze hadden het heel leuk gehad.
Vrijdag 31 juli
Vanmorgen is Sven opgehaald door Dion, van MNO. Hij heeft een rondleiding gehad over het werk en veel uitleg. Hij vond het een zeer leuke ochtend. Ook sprak hij een uitvoerder die het werk in Aruba afgemaakt had. Dat is toch leuk. Wij hebben het rustig aan gedaan. Eerst uitgebreid ontbijten en daarna een koppie. We gingen ook nog een tijdje zwemmen. Rond half twee zijn we samen met Sven een strandje op gaan zoeken en ze hebben weer gesnorkeld. Er waren weer hele mooie vissen en heel veel bij elkaar. Zino en ik hebben lekker in de zee gezeten en met zand gespeeld. Weer terug bij huis gingen we natuurlijk weer even het zwembad in. Ook na het eten hebben de dames weer even gezommen.

Het is heel leuk dat we steeds al die berichtjes van jullie krijgen. Nog even en dan gaan we al weer naar Aruba en dan is het alweer aftellen. We drinken teveel cola en polar bier, maar ach we hebben vakantie.

• 01 Augustus 2009 - 09:45

Opa John En Oma Inek:

Volgens ons hebben jullie alles op het eiland gezien. Wat een belevenissen. De kids moeten straks helemaal afkicken van het zwemmen. Wij zijn het huis buitenom aan het schilderen, het is redelijk mooi weer en volgende week ook zegt het KNMI. Wij wensen jullie weer op een goede reis naar Aruba. Groetjes en dikke zoenen.

• 01 Augustus 2009 - 14:08

Marijke:

Jeetje, jullie gaan gewoon iedere dag zwemmen! Dat wil ik ook wel! Maar dan moet het water hier wel nog wat warmer zijn hoor.

Remon is vandaag jarig, maar hij is niet thuis. Hij viert het morgen. Vanavond gaan we met heel Opmeer naar de feesttent. Ikzelf moet nog achter de bar tot 23.00 en dan mag ik ook mee feesten. Gisteravond was er een groot vuurwerk ter ere van de tt 100. Was echt heel mooi!

Groetjes vanuit Spanbroek

• 01 Augustus 2009 - 20:13

Oma Van Dam.:

Ja wij vinden het ook leuk om steeds wat van jullie te horen.Wij gaan morgen eerst feesten in Opmeer en dan naar Remon Verder vele groetjes en kusjes van Opa en Oma.En tot wederhoren.