bijna vertrekken - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu bijna vertrekken - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

bijna vertrekken

Door: Jente en Milou

Blijf op de hoogte en volg familie

15 Juli 2009 | Nederland, Opmeer

We heb er al heel veel zin in. Onze tas is nu ingepakt. Mama heeft alle koffers ingepakt. Ook heeft ze al ons ingeschreven in het vliegtuig. We zitten achterin het vliegtuig op rij 52 en 53 bij het raam. we laten ons morgen eerst door Opa en Oma naar Hoorn brengen en daar vertrekken we met de trein naar schiphol. Onze trein vertrekt om half negen. Op schiphol vertekken we om 11.40 met de klm naar Curacao. We vinden het heel spannend, kunnen er bijna niet van slapen en hopen dat het heel leuk wordt. We hebben onze kamer opgeruimd. Ons volgende berichtje is dus vanuit Curacao.

Groetjes Milou en Jente

• 15 Juli 2009 - 09:58

Shirley:

Con ta bai?

Nou ik wens jullie heel veel plezier en een veilige reis toe! Nemen jullie nog wat leuks voor me mee vanaf Curacao?

Gr. Shirley

• 15 Juli 2009 - 16:11

Oma Van Dam:

Leuk jullie berichtje Milou Jente en Zino.Opa en Oma wensen jullie heel veel plezier met de vakantie Geniet er van We zullen jullie berichtjes bijhouden en van ons ook iets laten horen Groetjes Opa en Oma.En een dikke kus.

• 15 Juli 2009 - 19:35

Opa John En Oma Inek:

Milou, Jente en natuurlijke Zino,
    Wij maakten pas om half tien de email open. Als jullie nu nog niet slapen is er iets fout. We gaan er van uit dat je deze mail pas lezen in Curacao. We hopen dat jullie een goede reis gehad hebben, we hopen dat het mooi weer is en we wensen juliie allemaal onwijs veel plezier. Dikke zoenen van ons.

• 16 Juli 2009 - 06:53

Nico:

Heel veel plezier. Doe voorzichtig en kom heel terug.

Groeten,

Nico

• 16 Juli 2009 - 09:40

Karin:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en wachten op de mooie verhalen. Groetjes

• 16 Juli 2009 - 11:31

Marijke:

Als het goed is zitten jullie nu dus nog in het vliegtuig...! Hopelijk draaien ze een leuke film voor jullie, anders duurt het zo lang.

kus, Marijke