16 juli 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 16 juli 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

16 juli 2009

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

17 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Op donderdag ochtend vertrokken we met de trein, die op tijd vertrok, naar Schiphol. Daar aangekomen zijn we naar de bagage dropoff gegaan en hebben onze bagage afgegeven. We zijn toen even wat gaan drinken en smikkelen en dan op naar het vliegtuig. Ons vliegtuig een 747 440 vertok een half uur later, omdat er een passagier zoek was. We hadden een prima vlucht met weinig trubulentie. Het eten was goed en de kindermaaltijden ook. We kregen zelfs een ijsje. Om 15.05 plaatselijke tijd (in Nederland 21.05) zijn we geland. Weer een heel gedoe met het invullen van de immigratie formulieren, maar dat weet je met deze landen. Onze chauffeur stond klaar met het bordje Sven en Angela Bruin en dat is toch een leuk ontvangst. Hij heeft ons naar het huisje gebracht en daar was Dorien. Zei vertelde het één en ander. Het ziet er allemaal heel gezellig uit. Zino heeft een heel groot bed, met een wasbak en een eigen douche. Milou en Jente hebben ieder een eigen bed met ook een wasbak en douche op de kamer. Wij hebben een aparte ruimte met douche, wc en degelijke aan onze kamer vast. Alle slaapkamers hebben airco. We hebben eerst even wat gedronken en zijn toen de koffers uit gaan pakken. Daarna hebben we met de auto, een hyundai elantra, geld gehaald en boodschappen gedaan met de antiliaanse gulden (ang). Nadat we terug waren hebben we een broodje gegeten en zijn we gaan douchen. We waren toch wel moe dus rond een uur of acht naar bed.

• 17 Juli 2009 - 12:31

Marijke:

Zo, dus jullie zijn veilig en goed aangekomen. Klinkt als een heel luxe huisje! Zelfs Zino heeft zijn eigen douche! haha
    Jullie zijn precies op het goede moment weggegaan, want het was in Nederland echt noodweer afgelopen nacht.

Geniet ervan!

Groetjes, Marijke

• 17 Juli 2009 - 12:43

Karin:

Leuk dat jullie zo warm ontvangen werden. Wat een lux huisje, geniet ervan. Allemaal tegelijk onder de douche.
    Veel plezier verder.

• 17 Juli 2009 - 12:55

Opa John En Oma Inek:

Wij zijn blij dat de reis goed verlopen is en wat een luxe in jullie 'vakantiehuis'. Hier was het weer heel slecht, ik hoop bij jullie mooi. Nog heel veel plezier. Dikke zoenen voor allemaal

• 17 Juli 2009 - 18:30

Opa En Oma:

We zijn blij weer iets van jullie te horen Zo dus de woning is lux.Wij zijn op de fiets naar Ted en Shirley geweest.Toen was het weer wel goed Verder horen we wel weer van elkaar Heel veel groetjes uit De Weere.

• 17 Juli 2009 - 18:38

Opa John En Oma Inek:

Sven/Angela,
    N.a.v. de bezichtiging van het appartement zijn er een aantal vragen. Ik heb die voor Martien en Tiny op schrift gesteld en aan julluie gemaild. Willen jullie per omgaande terug mailen?
    Groetjes
    Opa John en Oma Inek

• 18 Juli 2009 - 12:51

Jacob Jan:

Hey! wat lekker die airco op de kamer, hoeveel graden is het daar nu?

Doei

Jacob Jan