17 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 17 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

17 juli

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

18 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon dia,
Ja jullie zullen wel denken alweer een verslag. Nou hier hebben internet bij het huisje en dan ga je sneller even zitten. Sven is even wat boodschappen aan het doen en ik dacht laat ik maar even weer wat schrijven. op vrijdag ochtend waren we allemaal al vroeg wakke, dus we zaten om 7 uur te ontbijten. Het zal het tijdsverschil wel zijn. Dat betekende dat we ook alweer vroeg een lekker bakje thee/koffie dronken. Toen eerst maar even wat regelen met Dorien, want Zino zijn airco deed het niet. Nou moest Dorien naar haar werk dus regelen we de rest 's middags. Wij zijn na de koffie Willemstad ingegaan en hebben de plaatselijke markt bekeken. Ook even een kaart gekocht. We kwamen een speeltuin tegen, dus dan weet je het wel. Wij even op een terrasje zitten en de kids in de speeltuin. eigenlijk is dat te warm, maar ja. We hebben daarna nog wat mooie gebouwen bekenen en zijn toen weer terug gegaan naar ons huis. Later zijn we naaar de Caracasbaai geweest en hebben daar heerlijk gezwommen en afgekoeld. Helaas toch wat verbrand, ondanks dat we ons ingesmeerd hadden, maar dat gaat hier zo snel. 's Avonds weer thuis zelf eten gekookt en dat smaakte heerlijk. Toen samen met Dorien naar de Airco gekeken. Het blijkt waarschijnlijk dat de stop gesprongen is want uiteindelijk deed de airco het van Jente en Milou het ook niet. Dus de meiden hebben een hete nacht gehad. We hebben tot een uur of elf lekker buiten gezeten. Groetjes van ons Allemaal. O ja de berichtjes vinden we erg leuk.

• 18 Juli 2009 - 13:27

Jacob Jan:

Hey! Mooie verhalen hoor, geniet ervan!
    Hoe staat het ervoor met het boekwerk van Sven?
    Is het al wat van gedaan of eruit gescheurd?

mazzel!

Jacob Jan

• 18 Juli 2009 - 16:39

hoi allemaal,
    Hoeveel graden is het bij jullie, hier is het regenen en regenen en toch wat kouder. Ik hoop dat de airco vannacht weer werkt. Gaan jullie nog snorkelen? Kids: was de speeltuin groter dan de Lynneashof? John laadt zijn mobiel weer, dan doet ie het weer: bel nog even voor die email. Nog onwijs veel plezier. Dikke zoenen!

• 18 Juli 2009 - 20:57

Opa En Oma V.Dam.:

Zo jullie hebben beter weer als de vakantiegangers hier Maar verschil moet er zijn he.Geniet er van en heel veel groetjes en kusjes van Opa en Oma.

• 19 Juli 2009 - 13:53

Opa John En Oma Inek:

Daar zijn we weer. De email is binnen.

• 19 Juli 2009 - 17:43

Opa John En Oma Inek:

Hoi allemaal, Leuk dat jullie skypeten. Het was alleen jammer dat het af en toe slecht te verstaan was. We hebben mekaar weer gezien. Wij gaan nu bijna naar bed en jullie hebben nog de hele middag. Veel plezier enne......dikke zoenen.

• 20 Juli 2009 - 09:15

Shirley:

Ja ook bon dia!
    Alles goed met de swaatjes? Wij mopperen niet hoor, we hebben een leuk weekend gehad! Neem je wel wat leuks voor me mee?

Gr. Shirley