18 en 19 juli 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 18 en 19 juli 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

18 en 19 juli 2009

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

20 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

18 juli
Bon dia
Even een verslag van twee dagen. Op vrijdag zijn we na de koffie naar het sea aquarium geweest. Dat was bijzonder. We begonnen met het kijken naar de haaien (shark). Deze werden gevoerd. Daarna gingen we kijken bij dolfijne die nog moeten leren hoe ze een show moeten opvoeren. Best heel interessant. We zaten ook heel dichtbij. Toen naar een zeeleeuw gekeken die al heel veel kon. De kids hebben daarna allemaal een zeester uit het water opgetild. Jente zelf een zeekomkommer, de zee egel ging ons net even te ver. Daarna hebben ze flamigo’s gevoerd en schilpadden. Als laatste hebben we gekeken naar een show van 7 dolfijnen. Dit was geweldig. Even thuis wat drinken en daarna door naar het strand bij daaibooidaai. Lekker gezwommen en gesnorkeld. Als laatste daar een patatje gegeten. Weer een geweldige dag.’s Avonds de airco nog gemaakt gelukkig, zodat het niet zo warm op onze kamers was.
19 juli
Vandaag was het al vroeg erg warm. We hebben een rustige ochtend gehad met wat om rommelen en lezen. Om half 2 belde mama Melanië op of ze het leuk vond of we nog een keer langs kwamen deze week. Melanië komt ook uit de Weere en woonde in 2007 tot jan 2009 op St Maart. Sinds jan 2009 wonen ze op Curacao en werkt Dennis haar man voor MNO Vervat. Ze hadden niets te doen ’s middags. Dus wij op zoek naar hun adres, was even zoeken. Het werd een gezellige middag. Ze hadden een zwembad staan en samen met Sjoerd en Sietze hebben we heerlijk gezommen. Bente was nog een beetje klein, dus zwom niet mee, ze word in augustus 1 jaar. Thuis hebben we nog gesmikkeld van een lekkere meloen. Toch nog maar weer even met Melanië bellen, want Jente had haar handdoek laten liggen. Een geweldige dag, dus lekker slapen allemaal maar weer.
Ayo

• 20 Juli 2009 - 12:55

Opa John En Oma Inek:

Goeiemorgen,
    Bij ons is het inmiddels alweer middag, winderig, iets warmer en verders in Europa hier en daar noodweer. John timmert voort en ik ben naar het tuintje geweest. Sla, bieten,slabonen,komkommer uien en bessen, dit laatste is een 'tuttelwerk'. We zijn blij dat jullie genieten en ik ga kijken op googleearth waar daaibooidaai ligt. Dikke zoenen voor allemaal enne....Jente niks meer vergeten!

• 20 Juli 2009 - 15:13

Karin:

Ik zie al dat ik alle dagen even moet kijken of er nog een bericht is, jullie hebben zoveel verhalen. Wat leuk dat jullie de dieren ook mochten voeren en aanraken. Veel plezier verder, ik kijk weer uit naar jullie volgende bericht.

• 20 Juli 2009 - 18:49

Opa En Oma V.Dam.:

Ja toch even een berichtje terugsturen.Zo blijven we op de hoogte.Jullie lijken het wel druk te hebben.Als jullie het maar leuk hebben.Verder vele groeten en tot wederhoren.Pap en Mam.Milou Jente en Zino vele kusjes van Opa en Oma

• 20 Juli 2009 - 19:21

Marijke:

Hihi, dus nu 'moeten' jullie nog een keer gezellig heen om de handdoek op te halen?! Wat vervelend :) Zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin, lekker met al die dieren bezig zijn en lekker eten... Ik word wel een beetje jaloers hoor!

Ik ben vandaag bezig geweest met hapjes te maken voor de moeder van monique. Blijft leuk geld verdienen hoor :) Jammer dat we het niet samen konden doen, maar ja.

Nou, ik lees de verhalen wel weer! groetjes!