20 en 21 juli 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 20 en 21 juli 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

20 en 21 juli 2009

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon Nochi (goede nacht/avond)
Hier volgt weer een verslag van twee dagen
Maandag 20 juli.
Als eerste vandaag even boodschappen doen en Jente haar handdoek halen. Na de koffie zijn we naar de grotten van Hato geweest, dat was erg leuk. Even ook wat kouds drinken en toen zagen we van heel dicht bij enkele leguanen. foto's genomen. Daarna door naar de flamigo's in het wild. We wilde er nog eentje vangen voor Shirley als souvenier, maar helaas het lukte niet. Nu dus maar weer op zoek naar iets anders. Vandaag eens trandje gezocht ergens andrs. Hier moesten we vijf gulden betalen voor de auto, maar het strandje viel erg tegen. Daarna naar huis. Dorien kwam even wat drinken en later haar gast ook dus we aten hierdoor erg laat, maar wat maakt het ook uit.
Dinsdag 21 juli
Vandaag eerst even de mail gelezen, dus ook het zeer droevige bericht over Joost de vriend van Remon. Het grijpt je toch wel aan. Toevallig zagen we dat Marijke op de computer zat dus even msnen en later nog even met karin skypen. Wij wensen jullie alle maal heel veel sterkte toe.
Vandaag zijn we naar het national park Chrisstoffel geweest. Hier hebben we rond gereden en veel dieren gezien. Zelf een hert die alleen maar hier op Curacao te vinden is. Er was ook een beklimmming op de tafelberg. We begonnen er allemaal aan, maar halverwege zijn de kinderen en ik gestopt. Dit was maar goed ook, want het werd nog een heftige klim. Sven kwam terug (hij is wel helemaal boven geweest) met een tshirt die doorweekt was. Toen op zoek naar drinken, want al ons drinken was op en we hadden toch wel heel veel dorst. Daarna zijn we naar de westpunt gereden en hebben daar een strandje gezocht. We zaten dit keer op de grote knip en dat was een geweldig strand. Daar zijn we tot een uur of zes gebleven en toen weer naar huis. het was me wel een dagje weer. We verkleuren al aardig, maar blijven goed smeren.
Tot ziens allemaal

• 22 Juli 2009 - 10:24

Shirley:

Dan moet je wel twee flamingo's vangen, alleen is maar alleen! Of heb je al wat anders leuks voor me gevonden?

Nou dushi tot later

• 22 Juli 2009 - 17:54

Oma VDam:

Zo jullie zijn wel pittig bezig.Ook wij hadden het aardig druk.Ook tante Riet gehad met haar fietsgroepje En net nog zwarte bessen geplukt Verder groetjes van Opa en Oma.Milou Jente en Zino komen jullie niet als nikkertjes terug wand dan kan ik jullie niet meer.

• 22 Juli 2009 - 18:05

Opa John En Oma Inek:

Hoi allemaal,
    Jullie doen wel veel dingen op een dag. Als het zaterdag is hebben jullie het hele eiland gezien, groot gelijk! We zijn al wel nieuwsgierig naar de foto's en ik vond het skypen ook heel leuk. Die meiden worden al goed bruin Op googleearth kunnen we alle plaatsen vinden waar jullie zijn geweest. Geniet nog maar lekker van de zee, zon en mooie uitstapjes de komende dagen, wij lezen het wel weer. Dikke zoenen voor Milou, Jente en Zino en natuurlijk Sven en Angela.

• 23 Juli 2009 - 20:19

Karin:

Bedankt voor jullie medeleven. Remon heeft vannacht na je even gesproken te hebben op msn, eindelijk weer eens geslapen. Dat doet ons goed.
    Wat is er veel te beleven op dat eiland. Geniet er maar lekker van. Groetjes van hier