22 en 23 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 22 en 23 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

22 en 23 juli

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

woensdag 22 juli
Vanmorgen zijn Sven en Zino naar het werk van MNO hier op Curacao geweest. Dit was heel interresant om te zien. De dames zijn bij huis gebleven en hebben op de computer gezeten en spelletjes gedaan. OOk lekkere pannekoeken gebakken en dat is een heet klusje. 's Middags zijn we naar het strand geweest weer bij daaibooi baai. Dat was weer heerlijk afkoelen.
donderdag 23 juli
Vandaag zijn we naar de papagaaien farm geweest. Ze hadden daar ook bewakings honden en paarden. Eerst hebben Milou, Jente en zino op een paard gezeten en een klein rondje gereden. Het paardje was wel heel klein hoor. Daarna hebben we naar verschillende papagaaien en ara's en kaketoes gekeken. Ook konden we ze voeren. Er ging er zelf één op mijn hoofd zitten. Toen eerst thuis even wat drinken en daarna weer naar een nieuw strand. Dit keer naar lagun baai. Dit was een klein standje in een kleine inham. Hier waren heel veel bijzondere vissen te zien bij het snorkelen. Ze hebben zelfs een schildpad gezien. Het was nog het mooiste stukje om te snorkelen.
Het was gelukkig niet zo warm, zelfs een beetje bewolk.
Ayo allemaal maar weer

• 24 Juli 2009 - 09:16

Tiny Glorie:

wat gezellig allemaal ,veel plezier nog .
    groeten Cees en Tiny

• 24 Juli 2009 - 09:48

Shirley:

een heel klein paardje???
    pony misschien haha

• 24 Juli 2009 - 10:33

Marijke:

Een papegaaien farm? haha wat grappig! Konden ze ook nog praten?

Bij ons thuis gaat het nu gelukkig alweer wat beter... maandag wordt joost begraven en moeten we weer proberen verder te gaan met het 'gewone' leven. We hebben natuurlijk Remon zijn verjaardag dan nog en de paardententoonstelling de 100 jaar bestaat, dus er is in ieder geval genoeg afleiding.

Groetjes uit het wisselvallige Spanbroek

• 24 Juli 2009 - 11:19

Opa John En Oma Inek:

De temperatuur die bij jullie zakt, komt er bij ons nog niet bij. Zondag wordt het als het goed is wat mooier weer, er is voorlopig wel weer genoeg regen gevallen. We gaan BBQen met Ester en Marlon en 'savonds met de hond naar zee, ze hebben vakantie. Milou, Jente en Zino hebben jullie nog zere bibsen van het paardrijden? Goede reis naar Bonaire morgen en dikke zoenen.

• 24 Juli 2009 - 19:31

Opa En Oma V. Dam.:

Zo jullie hebben straks grote verhalen denk ik, want jullie hebben dan zoveel gezien,Wij hebben hier vaak buien Verder weer vele groetjes vanuit De Weere.