24 en 25 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu 24 en 25 juli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Bruin - WaarBenJij.nu

24 en 25 juli

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg familie

26 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 24 juli
Vanmorgen zijn we naar de Aleo vera plantage geweest. In de de aleo vera zit een stof/gel die heel geneeskrachtig is. Het was een hele interresante uitleg over de plant. Helaas waren ze niet in de fabriek aan de gang, dat doen ze maar twee weken per maand. Daarna zijn we doorgegaan naar de St Joris baay. Daar waren ze aan het Kite surfen. We zijn weer verder getrokken naar de kanao baay, kijken over daar zwemmen konden. Het was daar een sterke stroming. Ze waren ook bezig met surfplanken. Dus we zijn toen toch maar weer naar daaiooi baay gegaan. 's avonds kwamen Melanië en Dennis een bakje doen. Heel laat kwam Dorien ook nog even langs en toen zaten we lekker te praten en werd het zomaar half drie.
Zaterdag 25 juli
Vandaag zijn we naar het Seta Boka park gegaan. Het is de Noord Kust van Curacao. Hier komt met grote golven het water op de rotsen terrecht en dat is een mooi gezicht. Ook had je er een kleine grot. Daarna zijn we naar het strand kleine knip geweest (kenapi) en dat was een heel mooi strand met helder blauw water. Thuis hebben we lekker gegeten en we waren nog niet klaar of toen kwam Erika met Brain. Erika zat naast de dames in het vliegtuig en kwam even gezellig langs. We hebben er een gezellig avond van gemaakt en ook nog wat spelletjes van de computer voor hun overgezet. Tevens hebben we de bier voorraad opgedronken, want morgen gaan we naar Bonaire.
Ayo Allemaal

• 26 Juli 2009 - 19:57

Oma V Dam.:

Zo luitjes.
    Ja het is hier al weer zondagavond.Maar nu weten jullie dat ik het verhaal weer gelezen heb.Want de meeste dagen kijk ik wel even wat jullie weer beleeft hebben.Daarom weer heel veel groetjes en weer tot de volgende keer Opa en Oma.

• 27 Juli 2009 - 07:52

Opa John En Oma Inek:

Goedemorgen allemaal,
    We hopen dat jullie een goede vliegreis gehad hebben en hoe is de bungalow? Is het op Bonaire ook zo warm? Milou, Jente en Zino, kunnen jullie ook weer lekker snorkelen en zwemmen. Hier is het weer een stuk beter, gisteravond zijn we op het strand geweest met de hond van Ester en Marlon, ze vond het helemaal te gek en ging zelfs in zee. Veel plezier op Bonaire en dikke zoenen.

• 28 Juli 2009 - 08:55

Karin:

Als ik al deze verslagen lees vinden jullie het vast jammer dat jullie curacao weer verlaten. We hopen dat jullie je op Bonaire ook kunnen vermaken. Veel plezier.
    Groetjes van hier.

• 28 Juli 2009 - 16:56

Jacob Jan:

Hey allemaal, alvast veel plezier op Bonaire! Hier gaat het ook allemaal goed.

mzl JJ